Cum se reziliaza contractul cu cei de la Telekom…

     

            Pornind de la faptul ca vine si timpul in care vrem sa schimbam operatorul de telefonie, internet sau televiziune, cred ca e util sa stim ce avem de facut, fara sa mai sunam de multe ori la relatii cu clientii fara sa ne ajute mai nimeni…

           Din experienta spun ce este de facut, daca vreti sa reziliati contractul (persoana fizica) cu cei de la Telekom (Cosmote)… problema se rezolva relativ simplu, exista o cerere de reziliere (notificare) ce se completeaza, iar aceasta trebuie insotita de o copie de pe cartea de identitate a titularului din contractul incheiat cu ei. Notificarea (cererea) se face cu 30 de zile inainte de data la care se doreste incetarea contractului.

           Cererea de reziliere completata, insotita de copia de pe C.I., se poate trimite prin :

  •             e-mail  : rezilieri@telekom.ro
  •             fax       : 0214403390
  •             posta   : Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti

      Mai jos gasiti pentru descarcare cererea de reziliere in format pdf si word:

Cerere reziliere Telekom persoana fizica – word

Cerere reziliere Telekom persoana fizica – pdf

Click AICI pentru a afla cum reziliezi contractul cu UPC sau RDS-RCS (Digi)

Citeste -  Localizare serie sasiu auto (VIN) la toate marcile

This article has 15 comments

  1. Mihai Reply

    Buna ziua!
    Am un abonament la Telekom de mult timp, ultima data am semnat contractul pe 24 luni, in prezent ma aflu in ultimile 6 luni de contract si doresc sa renunt la acest contract cu Telekom. Se poate acest lucru?

    Guest
  2. ionut Reply

    Buna ziua ,am un Abunament la Telekom si plătesc foarte mult și aș vrea să renunt la minutele de pe Telekom fix

    Guest
  3. SCRIPCARIU IULIA Reply

    Buna ziua.Am trimis o cere de reziliere contract de telefonie si cablu Tv, am solicitat numar de inregistrare, am asteptat un telefon din partea operatorilor sa mi confirme ca au primit cererea.Va rog sa mi spune ti cum sa procedez sa primesc un raspuns.

    Guest
    • Admin
      Admin Reply

      Buna ziua. Daca inca nu ati primit un raspuns, cel mai indicat ar fi sa luati dvs legatura cu cei de la relatii cu clientii sau sa mergeti la cel mai apropiat sediu al operatorului respectiv pentru a va informa cu privire la stadiul cereri de reziliere. Termenul este de 30 de zile in care sunt obligati sa efectueze rezilierea.

      Administrator
  4. Alex Reply

    AM TRIMIS CEREREA DE REZILIERE TELEFON PENTRU BUNICA IN 16.07.2015! DE PESTE UN AN! CU TOT CE TREBUIE ATASAT!
    NU A MAI VENIT NICI O FACTURA CUM ERA EVIDENT SI ACUM VINE INSTINTARE DE LA UN BIROU DE AVOCATURA CA AVEM RESTANTE SI PENALIZARI DE 500 LEI!

    NISTE NESIMTITI!

    DUPA CE CA 7 LUNI PE AN DIN ULTIMI 8 ANI LA MOMENTUL SOLICITARII REZILIERII NU SE VORBEA DELOC LA TELEFON DAR SE PLATEA INTEGRAL! Bani din piatra seaca si te mai fura si dupa!

    Guest
  5. Mihaela Albulescu Reply

    Buna ziua,
    As dori sa reziliez un contract de internet, telefonie mobila si un abonament de fix (pe acesta as dori de fapt sa-l portez in alta retea), ca urmare a decesului sotului meu care a incheiat contractul in calitate de administrator al firmei pe care o administra. Cum ar fi mai simplu si cu mai putine costuri pentru mine:
    – daca lichidez sau conserv firma pot renunta la abonament fara penalizari?
    – daca fac trecerea pe numele meu, in afara de o renegociere platesc si despagubiri
    Contractul cred ca ar fi pana in oct 2017. Multumesc foarte mult

    Guest
    • Admin
      Admin Reply

      Buna ziua,

      Ce va pot spune sigur este faptul ca schimbarea titularului unui abonament este gratuita, nu se platesc despagubiri, doar trebuie sa va prezentati la un sediu al operatorului dvs si sa depuneti o copie dupa certificatul de deces al titularului si BI / CI (insotit de o copie) al persoanei care va prelua abonamentul. Cazul lichidarii firmei tine de regimul juridic si obligatiile pe care le va avea aceasta, asa ca cel mai sigur mod este sa va adresati direct furnizorului de servicii cu care aveti contract.

      Administrator
  6. TARLOI SORIN Reply

    Intrebare? Daca doresc sa raman numai cu internet , momentan am televiziune si internet, risc sa platesc vre’o clauza de reziliere ?

    Guest
  7. Sorin Tarloi Reply

    Buna ziua!
    O intrebare daca se poate… Nu am nici o luna de cand mi-am instalat un abonament pe 2 ani de televiziune si internet la telekom si as vrea sa renunt la televiziune si sa raman doar cu internetul trebuie sa platesc vreo despagubire in cazul in care reziliez contractul?
    Multumesc!

    Guest
  8. GRADINARU MONICA Reply

    BUNA ZIUA ! INCERC SA COMPLETEZ O CERERE DE REZILIERE SI NU REUSESC ,CUM FAC? MULTUMESC!

    Guest
    • Admin
      Admin Reply

      Buna ziua. Se poate completa fara nicio problema, descarcati varianta ,,word" si lucrati pe aceasta. Singura problema poate fi la protectia Microsoft Word (depinde de varianta de word folosita), click pe "enable editing" si apoi va da voie sa editati documentul. Puteti citi aici pentru detalii.

      Administrator
  9. bazuka Reply

    O intrebare. trebuie sa se ajunga la finalul perioadei minime? sau se face indiferent de durata? nu se plateste despagubire daca sunt in perioada aceasta? multumesc

    Guest
    • Autorul
      Autorul Reply

      Articolul se refera la ce se poate face in ultimele 2 luni ale contractului, prelungesti sau renunti. Desi nicio lege nu prevede asa ceva, in contractul semnat de abonat cu firma de telefonie se specifica faptul ca exista costuri de incetare a contractului inainte de expirarea perioadei initiale. Mai multe detalii gasiti aici.

      Administrator
  10. gherghescu elena Reply

    buna ziua

    as dori sa reziliez un contract de tv si telefon pe numele tatalui meu care a decedat

    cum sa procedez in acest caz?

    Guest
    • Autorul
      Autorul Reply

      Buna ziua,

      In cazul in care a intervenit decesul Abonatului, contractul va fi incetat de drept, fara alte costuri sau despagubiri,atunci cand furnizorul constata aceasta situatie. Prin urmare, d-voastra doar trebuie sa instiintati firma de telefonie despre situatia de fapt.

      Administrator

Adauga comentariu